Uuenenud BMW X7 pakub põhivarustusena nii hübriidtehnoloogiat kui õhkvedrustust

 

BMW luksuslike linnamaasturite lipulaeva X7 selle aasta augustis müügile tulev mudelivärskendus pakub nii R6 bensiini- ja diiselmootorit kui V8-bensiinimootorit, kõiki jõuallikaid abistab läbi hübriidtehnoloogia ka 9 kW (12 hj) elektrimootor.

Inchcape Motors BMW Tallinna esinduse ärisuuna juht Roland Raua sõnul pakub BMW uuenenud luksusmaastur X7 puhul esimest korda põhivarustuses õhkvedrustust, lisaks toodetakse X7-le BMW ajaloos esimest korda ametlikult 23-tolliseid velgi. „Loomulikult on tähelepanuväärne tõsiasi, et BMW X7 mudelivalikus on vaid hübriidajamid, pakkudes ostjale võimalust valida nii bensiini- kui diiselhübriidi vahel,“ ütles Raud.  Lisaks pakutakse põhivarustusena muuhulgas neljatsoonilist automaatset kliimaseadet, panoraamkatust, nutiseadme juhtmevaba laadimist ja Euroopa turul ka Merino extended nahksisu. Sarnaselt i4 ja iX mudelitele saab uus X7 ka BMW iDrive 8. põlvkonna ergonoomilise kumera ekraani koos OS 8 tarkvaraga.

Kolme istmereaga X7 teine istmerida pakub standardvarustuses istekohti kolmele reisijale, lisavarustusena saab keskmise kolmekohalise istmerea asemel tellida kaks mugavamat individuaalset istet. Kerevärvide valikusse lisandub sädelev vaskhall metallikvärv, M Marina Bay Blue metallikvärvi saab tellida ainult X7 M60i mudelile. V8-mootoriga tippmudeli baasvarustusse kuulub ka helendav “Iconic Glow” neeruvõre.

BMW pakub X7 juurde targalt paigutatud esitulesid, mille ülemised, kõrgemal asuvad horisontaalsed LED-tuleelemendid sisaldavad nii gabariit-, päevasõidu- kui suunatulesid. Nende all paiknevad lähi- ja kaugtulede LED-moodulid, mis tulevad esile alles aktiveerimisel. Mittepimestavate kaugtulede ja adaptiivse valgusjaotusega maatriks-LED-esituled võimaldavad halva ilmaga sama-aegselt kasutada ka udutulesid.

X7 mudelivaliku tipus asuv X7 M60i xDrive´i 4,4-liitrine V8 arendab 390 kW (530 hj) ja omab pöördemomenti 750 Nm, kiirendades elektrimootori toel 7-kohalise linnamaasturi kiiruseni 100 km/h 4,7 sekundiga. WLTP kohaselt jääb V8 mudeli kütusekulu keskmiselt vahemikku 13,3–12,2 liitrit sajale kilomeetrile. CO2 heitekogus (kombineeritult, WLTP) on 303–278 g/km.

Ökonoomseimat sõitu pakub X7 xDrive40d, mille 3-liitrine 250 kW (340 hj) diiselmootor on samuti läbi 48V hübriidtehnoloogia kombineeritud elektrimootoriga, kulutades keskmiselt kütust 8,7-7,6 liitrit sajale kilomeetrile. Diiselversioon saavutab paigalt 100 km/h 6,1 sekundiga, tippkiirus on 243 km/h. CO2 emissioon antud jõuallika puhul on 230–200 g/km (WLTP).

X7 mudelivärskendusega teeb oma debüüdi R6-bensiinimootor, mille arvukad uuendused suurendavad kolmeliitrise töömahuga jõuallika võimsust eelkäijaga võrreldes 35 kW (47 hj) võrra ehk 280 kW-ni (380 hj), kiirendades auto 0-100 km/h 5,8 sekundiga ning pakkudes (WLTP kohaselt) kombineeritud kütusekulu 10,5-9,2 l/100km ja CO2 heidet 240 –210 g/km.

Kõigi mootorite võimsuse kannab teele 8-käiguline Streptronic automaatkäigukast.

X7 on BMW mudelivalikus alates 2018. aastast, uuenenud X7 hinnakiri pole veel teada.

Lisainfo ja fotod: The new BMW X7. (bmwgroup.com)